Pojkvännens strumpor

Hej!
 
Här är det strumppar som jag blev klar med först. För närmare fem år sedan så gjorde jag en strumpa, men tyvärr hann jag sluta på min grundskola innan jag blev klar med den andra strumpan, så kom aldrig längre än så. Nu för någon månad sedan så kom en av mammas väninnor hem till oss och började sticka och jag blev genast nyfiken! Hon lovade mig att hjälpa mig när jag kom till hälen efter att ha berättat att det var det som var det svåra för mig. Så helgen efter åkte jag och köpte garn och strumpstickor och började sticka. När jag sedan kom till hälen så kollade jag på youtube och såg att det fanns en video med instruktioner. Jag följde instruktionerna och vips så hade jag stickat en häl!
 

Färgerna är dock väldigt missvisande, i verkligheten så är de mer gröna! Ska börja ta ordentliga bilder med kameran i framtiden.
 


Här är första delen av den strumpstickarserie som jag använde mig.
 
Ha det bra!

Kommentera här: