Paket från posten!

Senaste veckan har jag fått hem så mycket som två(!) paket från posten. Det var riktigt längesedan jag köpte garn, eller skor, så det var dags, hehe.
 
Först hämtade jag ut dessa såå coola skor! Det var inte meningen att jag skulle köpa dem, men en kvinna på facebook annonserade ut de, och de råkade vara i rätt storlek och jag har kanske tittat på just såna skor tidigare... Så ja, dagen efter skickade kvinnan ett paket och här är de:
Det är ju alltid bra med vattentäta skor, och skor som dessutom visar upp ens hemstickade sockor? Hur kan man tacka nej till det?? Ska börja använda de så fort snön försvinner från marken, för de är ju inte direkt fodrade.
 
Utöver det köpte jag även garn efter att jag blev totalt KÄR i en sjal som jag vill sticka.
Så dessa fyra nystan fick komma hem till mig. Den blåa färgen stämmer inte för fem öre. Den är mer petrol, alltså en blandning mellan grön och blå, och just den färgen tycks vara omöjlig att fota.... Vilken sjal det är får ni se sen jag har påbörjat den.
 
Jag fick pengar i födelsedagspresent att köpa garn för. Tanken var att det skulle gå till garn från Limmo design, men jag köpte från ett annat ställe istället. Så, när jag ändå köpte garn så passade jag på att köpa lite sockgarn också. Just zauerball är ett garn som jag har suktat efter länge, men aldrig köpt, så jag passade på nu. Tänkte varva det med den gröna och den svarta.
 
Det var allt garn för denna gång, jag ska försöka tömma mer på min stash innan jag köper mer garn (vi säger det i alla fall), så förhoppningsvis har jag massa färdiga projekt att visa upp snart!
 
Ha det bra !

Kommentera här: